Стрімкий розвиток ринку торговельної нерухомості відкриває широкі можливості для виходу в Україну нових брендів. Про це розповів керівник департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG Віктор Оборський.
У 2013 році в Україну прийшли 16 нових брендів. Більшість з них з'явилося в двох нових торгових центрах столиці: Ocean Plaza і Gulliver, і один бренд відкрив свій магазин в ТРЦ Sky Mall.
Ocean Plaza
Armani Jeans ( Італія )
Bebe ( США )
Black Star Shop by Timati ( Росія )
Cinnabon ( США )
Collezione ( Туреччина )
Happylon (Казахстан)
LC Waikiki ( Туреччина )
Petit Bateau ( Франція )
Style Avenue (Чехія)
Z- Generation ( Франція )
Gulliver
Antica Murrina ( Італія )
FAbs ( Італія )
Hadley ( Росія )
Versace Collection ( Італія )
YAMAMAY ( Італія )
Sky Mall
Nautica ( США )
У 2014 році в Києві очікується відкриття 6 нових торгових центрів. Поява великих ТРЦ створило сприятливі умови для виходу на ринок нових брендів. На даний момент укладено контракти з 6 брендами, магазини яких вперше відкриють свої двері для відвідувачів у торгових центрах столиці:
Respublika
Calzedonia ( Італія )
Intimissimi ( Італія )
Megalce (Казахстан)
Violet ( Іспанія )
Gulliver
Pedro del Hierro ( Іспанія )
Також в стріт- рітейлі столиці в 2014 році відкриється ресторан німецької мережі Vapiano.
« У 2014 році в столиці очікується введення торгових центрів сумарною орендною площею більш 428 тис. кв. м, а в 2015-2016 роках ця цифра збільшиться ще на 920 тис. кв. м. Масштаби і великий формат нових ТРЦ створюють всі можливості для приходу нових брендів в Україні. Площі в нових торговельних центрах зараз активно здають в оренду; вони користуються у орендарів великим попитом. Тому цілком резонно припустити, що до кінця року прем'єр нових брендів в Україні буде набагато більше », - розповів Віктор Оборський.