Компанія Brand Finance склала рейтинг національних брендів

Компанія Brand Finance склала рейтинг національних брендів
15.10.2015, Новини
Рейтинг найдорожчих національних брендів світу у 2015 вкотре очолили Сполучені Штати Америки, випередивши Китай із кілька мільярдним відривом. Бренд країни демонструє позитивну динаміку (2%), на відміну від найближчих конкурентів – Китаю та Німеччини, чий показник впав на 1% та 4% відповідно. Таких висновків дійшла британська консалтингова компанія Brand Finance, яка щороку складає рейтинг національних брендів, враховуючи їхню вартість, динаміку розвитку та рівень інвестування.
Окрім трійки лідерів, у десятці найдорожчих опинилися національні бренди Великобританії, Японії, Франції, Індії, Канади, Італії та Австралії. "Проривом року" у 2015 стали, головним чином, африканські країни – Камерун, Танзанія, Кенія та Замбія. Проте найбільше зростання вартості та розвитку національного бренду продемонстрував Іран, вартість якого зросла на 59% - зі 100 мільярдів до 159 мільярдів доларів. Національний бренд України у рейтингу пасе задніх. Цього року Україна зайняла 68 позицію у списку, проте стала першою у п'ятірці країн із найгіршою динамікою розвитку національного бренду, оскільки його вартість впала на 45% - з 80 мільярдів доларів до 44 мільярдів. Сусідами у списку найгірших, разом з Україною, опинилися - Перу (падіння вартості на 33%), Росія (падіння на 31%), Гондурас (падіння на 26%) та Аргентина (падіння на 22%). Цьогорічні лідери з вартості бренду та з рівня інвестування у бренд вагомо відрізняються. Найбільшими інвестиціями у розвиток національного бренду можуть похизуватися Сінгапур, Швейцарія, Гонконг, Об'єднані Арабські Емірати та Катар, фінансування яких вимірюється сотнями мільярдів доларів.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.