Електронні петиції - новий сервіс у Житомирі

Електронні петиції - новий сервіс у Житомирі
Збір підписів на підтримку відповідної електронної петиції здійснюється протягом трьох місяців. Якщо колективне звернення отримало на свою підтримку 250 підписів, його розгляд здійснюватиметься невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
Внесені зміни до Закону України дозволяють будь-кому з мешканців міста подати місцеву ініціативу, знайти підтримку даного питання іншими членами територіальної громади міста Житомира, а ми зобов’язані розглянути це колективне звернення на сесії міської ради, засіданні виконавчого комітету чи вирішити у інший спосіб.
Прийом та розгляд електронних петицій до Житомирської міської ради стоїть на особливому контролі та здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Житомиряни можуть звернутися до Житомирської міської ради з електронними петиціями через сервіс «Електронні петиції». В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти.
На разі розробляється Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Житомирській міській раді, що в подальшому буде закріплено у Статуті територіальної громади міста Житомира.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.