Магазини одягу "секонд-хенд" приваблюють покупців з новою силою, особливо за нинішньої складної ситуації в країні, інфляції та цін, які зростають чи не щодня, повідомляє "Сніданок з 1+1".
Окрім тих людей, хто не може собі дозволити купувати речі в дорогих брендових магазинах, з'явилися й ті, хто вважає, що за умов, в яких зараз живе країна, купувати дорогий одяг - просто аморально. Такі люди принципово вдягаються лише в секонд-хендах.
"Секонди" стали у нагоді і для волонтерів, які допомагають зібрати зимовий одяг для бійців АТО. Магазини йдуть на зустріч волонтерам і віддають речі майже задарма.
Продавець вживаного одягу розповідає, якщо раніше до "секондів" навідувалися переважно люди незаможні, тепер вживаними речами не гребують і представники середнього класу, і багатії. Причина тому – економія. Не гидують вживаними речами навіть народні обранці.
"Приходить молодь, приходять цілими сім'ями, приходять з батьками, приходять літні люди. Є люди молоді, які приїжджають на дорогих автомобілях, заходять в магазин і шукають брендові речі відомих дизайнерів або модних будинків. Приходив народний депутат. Який не скажу, він вибрав тут брендову річ - піджак відомої італійської фірми", - розповідає продавець.
Люди різного достатку і соціального статусу йдуть до магазинів вживаного одягу ще й тому, що тут, на відміну від брендових магазинів, майже не змінилися ціни. Сорочку можна придбати за 15 гривень, светр – за 30-40 гривень, а джинси обійдуться у 50 гривень.