Дорогу Житомир-Київ ремонтують масштабно і цілодобово. Рух обмежили до 40 км\год.

Дорогу Житомир-Київ ремонтують масштабно і цілодобово. Рух обмежили до 40 кмгод.
13.12.2011, НовиниЄвро 2012
Дорожники розгорнули капітальний ремонт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп відразу на 11 відрізках автошляху Київ-Житомир:

- км 25+800 – км 40+870 (правий проїзд);

- км 40+980 – км 56+500 (лівий проїзд);

- км 56+600 – км 58+100 (правий проїзд);

- км 58+200 – км 66+850 (лівий проїзд);

- км 66+950 - км 74+320 (правий проїзд);

- км 74+840 – км 84+050 (лівий проїзд);

- км 84+150 – км 85+400 (правий проїзд);

- км 89+400 – км 106+200 (правий проїзд);

- км 108+900 – км 116+300 (правий проїзд);

- км 116+350 – км 119+350 (лівий проїзд);

- км 119+400 – км 120+650 (правий проїзд).

Загальна протяжність ділянок, на яких ведуть ремонтні роботи становить 113,9 км. Роботи ведуться цілодобово. Швидкість руху обмежено до 40 км/год. - повідомляють портал ZThata Укравтодор та Міністерство інфраструктури.

При капітальному ремонті використовуються найсучасніші технології, які поширені в багатьох країнах Європи. З метою підвищення стійкості покриття до утворення пластичних деформацій під дією руху великовагових транспортних засобів, яка часто виникає у вигляді колійності, верхній шар дорожнього одягу влаштовується зі щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) на основі бітуму, модифікованого полімерними добавками, який характеризується підвищеною колієстійкістю.

Асфальтобетонне покриття армується сучасними геотекстильними матеріалами. Шар основи дорожнього одягу влаштовують із суміші, укладеної за технологією холодного ресайклінгу.

На основному проїзді I категорії планується встановити дорожні знаки III типорозміру із застосуванням високоінтенсивної світлоповертальної плівки. На ділянках доріг, де рівень шуму від руху транспортних засобів не відповідає нормативним вимогам, передбачається встановлення шумозахисних екранів вітчизняного виробництва.

Для підвищення рівня безпеки руху та покращення якості зимового утримання автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп на ділянці Київ-Житомир планується впровадження системи метеорологічного контролю. Встановлення дорожніх метеостанцій надасть можливість прогнозувати утворення ожеледиці та снігових заметів на покритті автодороги, зменшити вартість зимового утримання та підвищити рівень безпеки дорожнього руху.

Рух на зазначених ділянках планується відкрити до кінця будівельного сезону 2011 року.

Нагадаємо, М-06 Київ – Чоп належить до об’єктів, задіяних до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.