Іноземці не очікують перетворення України на Мекку для туристів.
Україна не стане привабливішою для іноземних туристів за підсумками Євро-2012. Про це свідчать дані опитування, проведеного консалтинговою фірмою Trendscope на замовлення компанії Travel Industry Club, яка представляє інтереси німецького турбізнесу.
Так, згідно з даними цього опитування, 68% менеджерів у сфері туризму вважають, що Євро-2012 не зробить Україну більш привабливою країною для туристів, а 62% сумніваються у тому, що репортажі напередодні і під час чемпіонату Європи з футболу матимуть позитивні наслідки для турбізнесу цієї країни.
При цьому майже дві третини респондентів (69%) вважають, що ЗМІ об'єктивно і зважено висвітлюють ситуацію в Україні, яка піддається різкій критиці за судове переслідування колишнього прем'єр-міністра Юлії Тимошенко.
Щодо Польщі, на території якої також проходить частина матчів ЧЄ-2012, то лише 21% опитаних вважає, що ця країна постраждає від негативного іміджу України.
Опитування, проте, засвідчило, що обидві ці держави страждають від принципової проблеми: будучи країнами Східної Європи, вони мають переважно негативний імідж, і тому недооцінюються туристами. Такої думки дотримується 81% учасників опитування.
Раніше прем'єр-міністр України Микола Азаров звинуватив західні ЗМІ у тому, що вони дають недостовірну інформацію про країну. Він запропонував використовувати Євро-2012, щоб відкрити іноземцям правду про Україну.