Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО
Протягом останніх півтора року Львівський автобусний завод, завдяки замовленню до Євро-2012, наростив обсяги свого виробництва втричі. Збільшилися на ЛАЗі й кількість зайнятих робітників та рівень середньої заробітної плати. Випущені заводом до єврочемпіонату кілька сотень тролейбусів та автобусів значно оживили приймаючі міста. Новий транспорт не лише допомагає вирішити проблеми мобільності євроміст, але й впроваджує на дорогах унікальні технологічні засоби, такі як двигун зі змінним струмом, система навігації та контролю на панелі водія, просторість салону, антивандальні сидіння, спеціальні умови для обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, сучасний дизайн.

Окрім того, що нові ЛАЗи до Євро будуть перевозити гостей чемпіонату, вони вже служать, й довго обслуговуватимуть туристів та мешканців приймаючих міст після турніру. Аби на власні очі побачити процес виготовлення автобусів та тролейбусів до Євро Інформаційний центр «Україна-2012» відвідав завод ЛАЗ у місті Лева й пропонує вашій увазі ексклюзивно ознайомитися з технологією вироблення українських машин.

Основне виробництво автобусів та тролейбусів ЛАЗ зосереджено у головному корпусі заводу. Там проводиться виготовлення найважливіших деталей, зварювання кузовів та складання машин різних моделей. Для досягнення високих результатів та підвищення якості виробництва продукції на заводі було модернізовано усі технологічні процеси.

Розпочинається виготовлення продукції у пресово-кузовному цеху. Тут із труб та листового матеріалу виробляють деталі для елементів каркасу кузова. За останній період роботи пресового виробництва було акцентовано в напрямку гнучких технологій. Так, прорізку листового металу проводять на спеціальних установках лазерної різки «Bysprint 3015» та «Bystar 3015» фірми «Bystronik laser AG» (Швейцарія). В сучасних вимогах до якості продукції та при зміні номенклатури її виготовлення, застосування лазерних установок та листозгинального пресу у виробництві дозволяє значно скоротити терміни підготовки виробництва від кількох місяців до одного дня.

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Згодом, із арматурного, механічного та пресового цехів у кузовне виробництво надходять спеціальні заготовки. Тут проходить зварювання основних вузлів та каркасів автобуса (основи боковин, даху, передньої та задньої частин) Зварювання дрібних вузлів автобусів проводиться в спеціальних пристроях.

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Готові каркаси вузлів складаються та зварюються в головних кондукторах, які забезпечують стабільність геометричних розмірів кузовів. У виробництво впроваджені нові технології зварювання. Замість півавтоматів застарілих моделей зварювання проводиться на апаратах австрійського виробництва. При цьому режими вибираються автоматично, є можливість регулювання режимів в залежності від металу і конструкції виробу, які висвітлюються на цифровому табло. Завдяки цьому покращується якість зварювання, збільшується експлуатаційний ресурс і знижуються енерговитрати.

В подальшому, готові каркаси подаються на конвеєр облицювання кузовів. У цьому процесі використовуються панелі з оцинкованої і нержавіючої сталі, із алюмінієвого листа, а також склопластикові деталі. Для забезпечення корозійної стійкості та декоративного вигляду деталей здійснюється порошкове напилення деталей. Це сприяє покращенню якості покриття, захищеності кузова від корозії, збільшується експлуатаційний ресурс готової продукції. Також використовується процес блискучого цинкування, що збільшує захищеність та ресурс кузова.

Фарбування кузовів, які поступають з кузовного виробництва виконується на спеціальних 4-х лініях. Для можливості роботи з півтораповерховим автобусом ЛАЗ 5208 було проведено реконструкцію фарбувального комплексу. Технологічні операції виконуються у камерах, укомплектованих підіймачами для зручності обробки днища, підйомними площадками. Камери оснащені системою гідроочистки, що забезпечує ефективну очистку від аерозолів, відповідно і якісне покриття.

З фарбувального виробництва фарбовані кузова подаються на конвеєр агрегатного складання та на лінії конвеєра загального складання автобусів (кожна лінія конвеєра вміщує по 15 автобусів).

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


На цих конвеєрах проводяться складальні операції ходової частини (силовий агрегат, задній міст, вісь передня, ресори) зовнішнього та внутрішнього облицювання (скло, панелі даху і боковин, настил підлоги, сидіння поручні та ін.) установки електрообладнання.

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


При виконанні технології клеєння вікон автобуса використовується установка для нанесення клею з його підігрівом. Складання автобусів проходить з використанням сучасного інструменту фірми з США. Таким чином при виготовленні автобусів використовуються сучасні передові технології, такі як клеєння вікон та дверцят автобуса, клеєння панелей боковин, застосовуються склопластикові деталі (бампера, формоутворюючі передньої та задньої частин, панелі скатетів даху, кутові панелі арок коліс, дверки мотовідсіку та ін..), а при облицюванні кузова використовуються панелі з оцинкованої та нержавіючої сталі.

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Після виготовлення автобусів проводиться діагностика готової продукції на випробувальному стенді німецької компанії. Виготовлений автобус з відрегульованими системами перевіряється на герметичність пневмосистеми в шумоізоляцій ній камері, а на водонепроникність – в дощувальній камері. Пробігові випробування проводяться на дорогах загального призначення. Після цього на кінцевій здачі продукція проходить прийом відділом технічного контролю. В результаті автобуси здаються на склад готової продукції.

Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО


Як збирають український автобус ЛАЗ для Євро-2012. ФОТО

Источник: euro2012

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.