25 березня до Харкова прибув перший з двох двоповерховий електропоїздів "Skoda", придбаних Південною залізницею. Другий поїзд буде доставлено у середині квітня - повідомляють у Мінфраструктури.
З Чехії до Харкова новий поїзд транспортували залізницею – через Чоп, Львів, Київ. Електропоїзд прибув на станцію Харків-Сортирувальний, до ремонтно-екіпірувального депо вагонної дільниці №1, де проходитиме технічне обслуговування нового рухомого складу виробництва "Skoda", "Hyundai" і Крюківського вагонобудівного заводу.
Найближчими днями "Skoda" пройде необхідні митні процедури, потім – пусконалагоджувальні і підготовку до випробувань.
"У середині березня у Чехії цей поїзд було передано українській делегації на чолі з Віце-прем'єр-міністром України – Міністром інфраструктури Борисом Вікторовичем Колесніковим, який високо оцінив можливості "Skoda", - сказав начальник Південної залізниці Віктор Остапчук. — Чеська залізнична техніка – це "класика", дуже надійна і разом з тим достатньо проста в експлуатації та ремонті. А комфорт і швидкість нового електропоїзда наші пасажири оцінять уже у першій половині травня".
Планується, що "Skoda" курсуватиме по кільцевим маршрутам Харків-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків та Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Харків.
Нагадаємо, що електропоїзд "Skoda" - двосистемний, тобто працює і на постійному і на змінному струмі.
Пусконалагоджувальні роботи "Skoda" проводитимуться на коліях станції Харків-Сортирувальний (з постійним струмом) і на дільниці Огульці-Коломак, ключаючи станцію Огульці ім. Олександра Пучка (змінний струм).
Випробування "Skoda" проходитимуть на дільницях Лозова-Слов'янськ (постійний струм) і Бориспіль-Баришівка (змінний струм).
До складу електропоїзда входять шість вагонів, з них два – головних моторних з кабінами управління. Кількість місць – 636, з них 46 – першого классу та 590 – другого. Передбачені місця для інвалідів-візочників.
Щоб зайти чи вийти з вагону, необхідно натиснути кнопку на дверях (під час руху поїзда двері автоматично блокуються).
Чеські вагонобудівельники спеціально передбачили у складах "Skoda", призначених для України, два місця для членів локомотивних бригад (в інших країнах цими поїздами керує одна особа). За заявкою Південної залізниці в одному з вагонів облаштовано міні-бар. До послуг пасажирів – система Wi-Fi.
Фото Мінфраструктури.