Дебой пропонує створити в Житомирі мережу комунальних носіїв зовнішньої реклами

Дебой пропонує створити в Житомирі мережу комунальних носіїв зовнішньої реклами
Під час засідання виконавчого комітету Житомирської міськради 2 квітня розлядалося питання про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами по місту, в контексті якого присутні вивили бажання заслухати фінансовий звіт роботи комунального підприємства "Реклама".

Втім, з представників цього підприємства прийшов лише головний бухгалтер, який не зміг відповісти на всі питання членів виконкому і вже наступного разу разом з керівництвом має представити слайди про роботу і дохід КП "Реклама" в минулому році.

Як заявив один з членів виконкому, на підприємстві можливі два варіанти розрахунку за розміщення реклами на носіях - перерахувати чи оплатити необхідну суму на рахунок, або ж без жодних квитанцій занести ці кошти.

Бухгалтер ніяк не спростував чи підтвердив цю інформацію, але розяснив, що ціна розміщення на носіях зовнішньої реклами залежить від трьох чинників: місця розташування, території міста і місячної ціни за М2.

За розміщення на односторонньому борді треба платити близько 740 гривень, а на двосторонньому - більше тисячі. Наразі в Житомирі нараховується 412 бігбордів та 208 сіті-лайтів.

Проте найцікавішу інформацію озвучив екс-мер Житомира Володимир Дебой, який заступився за КП "Реклама". Він наголосив, що на сьогодні усі ці носії зовнішньої реклами перебувають у приватній власності, тобто частину коштів від розміщення реклами отримує власник цього носія, а частину комунальне підприємство і вже з цих грошей сплачують кошти до міського бюджету.

КП "Реклама" не має власних рекламних носіїв, бо раніше відповідно до чинного законодавства це було заборонено. Нині ж є певні зміни, які дозволяють вствновлювати комунальні носії і Дебой пропонує створити цілу мережу таких сучасних носіїв, щоб на розміщенні реклами заробляло місто.

Також він наголосив, що КП "Реклама" і так являється великим платником податків, які поповнюють бюджет розвитку міста. А ще на підприємство покладені соціальні функції: за вланий кошт утримують табір відпочинку "Супутник".

За словами бухгалтера, у минулому році підприємство отримало 3, 2 млн прибутку, майже два з яких були направлені до бюджету.

Володимир Дебой у своєму виступі згадав, що приватні носії у період відсутності реклами перебувають в жахливому вигляді і за ними ніхто не доглядає.
Водночас член виконкому Дмитро Ткачук взагалі запропонував дати рекомендації для розгляду на сесії питання про розробку загальних правил розміщення зовнішньої реклами по місту, аби вона хоч певною мірою відповідала якимось нормам й естетичним вимогам.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.