Серед підприємців Житомира є такі, хто висловлюють претензії до представників влади, коли їм відмовляють у розміщенні біг-бордів та інших рекламних конструкцій.
Про це сьогодні дискутували члени комісії на засіданні з питань вивчення розміщення зовнішньої реклами.
- Ми вже повідомляли, що зараз розробляється нова концепція зовнішнього вигляду міста та бренд бук Житомира, - зазначив Сергій Сухомлін. - Завдяки такій концепції підприємцям зрозуміло як їм необхідно оформляти зовнішню рекламу свого підприємства. Вже в цьому році реконструюють вулицю Михайлівську згідно бренд буку - це буде наочний приклад як буде виглядати місто надалі.
В Житомирі є і розроблені стандартні рекламні конструкції, це білборди, сітілайти, металеві опори.
- Ми рекомендуємо всім підприємцям користуватися саме цими видами зовнішньої реклами. Якщо ми орієнтуємося на цивілізовані європейські міста, то там не побачити різноманітну рекламу на фасадах будівель, тим більше на парканах, - вважає Сухомлін.
Заради підприємців, яким необхідна зовнішня реклама і для того, щоб забезпечити охайний вигляд міста в цілому, до розробки бренд буку, влада готова йти на поступки.
«Одна з альтернатив - це установка хорошої зупинки. Її вартість сягає 30-50 тис. грн. і для підприємця це вигідна інвестиція. По-перше, влада звільнить підприємця від орендної плати на розміщення свого об'єкту промисловості на певний період, за рахунок вкладених коштів. По-друге, з такою зупинки сам підприємець отримає прибуток, за рахунок замовлень на розміщення зовнішньої реклами. Це можуть бути цілі проекти розроблені владою спільно з підприємцями Житомира».