Будівництво метро на Троєщину знову відклали

Будівництво метро на Троєщину знову відклали
Будівництво метро на Троєщину знову відкладається. Його обіцяли почати після відкриття станції « Теремки» (6 листопада )-у грудні техніку з будівництва цієї станції повинні були перекинути в район станції «Тараса Шевченка». Але техніка поки залишається на старому місці.

« Зараз нічого не ясно з датою початку будівництва. Тендер поки не проведений. Його відклали через політичну ситуацію в країні, - говорить гендиректор « Київметробуду » Володимир Петренко. - Можливо, на цьому тижні ми проведемо зустрічі з керівництвом міста та намітимо подальші плани. Але скоріш за все початок робіт буде відкладено, як мінімум до січня ».

У КМДА поки не можуть дати чіткої відповіді на питання, коли стартує будівництво. «Оформлення кредиту триває. Обговорюються умови його отримання. Мова йде про 7-8 мільярдах гривень. Але ще не відома точна кількість кредиторів. Тільки після того, як це питання проясниться, ми зможемо говорити про початок робіт. Поки я не можу сказати, почнуться вони в грудні або січні. Ви ж самі бачите, що твориться в місті, зараз нам не до метро », - говорить перший заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.

Почати гілку планують на вул. Набережно- Хрещатицькій, поруч зі станцією «Тараса Шевченка». «Для старту потрібно близько 150-200 млн грн. Потрібно будувати пересадочні вузли до станцій «Лук'янівська » та «Тараса Шевченка», - розповідає Володимир Петренко. - Перша ділянка лінії - п'ять станцій від « Подільської » до « Райдужної » ( на Лівому березі , поруч зі станцією горелектрічкі ) ». «Подільська » ж буде пов'язана пересадочним вузлом зі станцією «Тараса Шевченка». «Якщо все буде вдало з фінансуванням, то станцію на Трухановому острові можна відкрити вже через два роки, а всю ділянку від« Подільської »до« Райдужної » до 2016 року », - прогнозують в « Київметробуді ».

Тим часом почалися роботи на Подільському мосту, по якому пройде гілка метро. «Ми отримали перші 7 млн грн з 19,5. Зараз ведуться підготовчі роботи з підняття двох арок моста, які так і не підняв впав кран « Захарій». Їх пофарбують у сріблястий колір, щоб не нагрівалися влітку », - говорить керівник групи експертного нагляду інституту« Союздорпроект » Едгар Годік. Вага однієї арки складає 640 тонн, висота - 72 метри. « Піднімати конструкції будуть за допомогою потужних домкратів. Підняти їх планували до нового року, хоча думаю, це станеться не раніше лютого », - припускає Годик.

Источник: Buildung UA

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.