«Київстар»: 14 років з думкою про Вас!

14 років тому пролунав перший дзвінок в мережі «Київстар». Сьогодні, 9 грудня, оператор відзначає свій день народження. За останній рік в «Київстар» відбулося багато позитивних подій — як для клієнтів, так і для співробітників.

9 грудня 1997 року вважається днем народження найбільшого оператора мобільного зв’язку України — «Київстар». У день народження прийнято підбивати підсумки того, що було зроблено. 2011 рік був дуже насиченим на події та досягнення. Так, важливою подією останнього року стало об’єднання «Київстар» та «Beeline-Україна». Всі процеси об’єднання здійснюються згідно плану: вже відбулася інтеграція ІТ-систем, персоналу; об’єднаними продуктами мобільного зв’язку користуються і абоненти «Київстар», і колишні абоненти «Beeline». Окрім розвитку послуг мобільного та фіксованого інтернету «Київстар» у 2011 році розпочав новий напрямок бізнесу — продаж власних брендованих смартфонів Kyivstar Aero, Kyivstar Terra та Kyivstar Aqua.

«Київстар» — якість зв’язку та обслуговування №1

Упродовж цього року «Київстар» продовжив дбати про якість зв’язку та обслуговування клієнтів. Тільки за перше півріччя було введено в експлуатацію більше 840 базових станцій, географія «Домашнього Інтернету» розширена до 130 міст України, а швидкість мобільного інтернету EDGE збільшено до 140 Кб/с.
Сall-центр «Київстар» визнаний кращим великим контакт-центром в СНД за результатами конкурсу CCG Call Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура». «Народна оцінка» якості обслуговування «Київстар» щоквартально отримувала не менше 4,5 балів з 5 максимальних.

Визнання лідерства «Київстар» у маркетингу

«Київстар» продовжує отримувати визнання як лідер телекомунікаційного ринку: компанія очолила рейтинг надійних бізнес-партнерів «ТОП-100. Рішення для бізнесу». За маркетингові комунікації «Київстар» завоював «золото» і «бронзу» Effie Awards Ukraine 2011 та нагороди в 4 номінаціях X-RAY Marketing Awards. Корпоративні медіа компанії отримали найвищі нагороди на конкурсі «Краще Корпоративне Медіа України 2011». Проект «Свіжа кров від DJUICE на М1» завоював головну ТВ-премію країни — «Телетріумф».

«Київстар» — кращий роботодавець

Кілька років поспіль «Київстар» називають кращим роботодавцем на українському ринку. Це доводять дослідження «Ернст енд Янг», яке показало, що 84% співробітників пишаються роботою в «Київстар», а 86% рекомендують його як місце роботи, та перемога інтелектуальної гри для співробітників «КИЇВСТАРіЯ» у міжнародному конкурсі HR-проектів.

«Київстар» — лідер корпоративно-соціальної відповідальності
Протягом декількох років «Київстар» є одним із лідерів корпоративно-соціальної відповідальності в Україні. Волонтерська програма компанії була визнана найбільш інноваційною в Україні та стала переможцем премії «HR-БРЕНД України 2011», а рейтинговий журнал «ГVардія» віддав компанії друге місце в рейтингу соціально відповідального бізнесу. Варто відзначити масштабну програму «Безпека дітей в інтернеті»: понад 4 000 батьків, 5 000 вчителів та понад 2 000 учнів ознайомилися з правилами безпечної поведінки в мережі. Учні та викладачі 150 українських шкіл отримали доступ до високошвидкісного безкоштовного інтернету, також діти з обмеженими можливостями, діти-сироти та сліпі діти з 29 інтернатів отримали нові можливості для освіти та розвитку. Особливий проект цього року — «Поділіться любов’ю до України» та запуск порталу iloveukraine.com.ua, де українці можуть ділитись фотографіями мальовничих місць країни.

Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.