«Житомирський міський інформаційний центр»: З понад 5 тисяч звернень громадян не було вирішено лише 13

По допомогу чи консультацію до КП "Житомирський міський інформаційний центр" торік звернулося 38 тисяч осіб. Понад 5 тисяч питань стосувалися безпосередньо роботи міських управлінь чи комунальних підприємств Житомира, а це проведення в міському господарстві аварійних та планових робіт, діяльність ВЖРЕПів, питання забезпечення обласного центру водою теплом та світлом. Як зауважила директор центру Тетяна Огієнко, з понад 5-ти тисяч звернень лише 13 не були вирішені.

"Оператори постійно моніторять ці звернення. Вони нагадують службам, що у них щось не виконано. Видзвонюються громадянам. І зазвичай наприкінці тижня оператор телефонує всім службам і нагадує про невиконані звернення, які в них є"

Розповідаючи про роботу міського інформаційного центру, Тетяна Огієнко інформувала про технічні можливості підприємства – сьогодні за звичним для житомирян номером 15-80 одночасно можуть телефонувати 14 абонентів. На офіційному сайті Житомирської міськради є розділ з інформацією Центру – там розміщено звернення громадян та показано, на якій стадії їх вирішення. Також на сайті є номери телефонів, за якими люди можуть звернутися з питань життєдіяльності міста.

Телефони центру можна знайти і в квитанціях за житлово-комунальні послуги.


Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.