Центр управління поліції активно працює у Житомирі

Центр управління поліції  активно працює у Житомирі
В Головному управлінні Національної поліції в Житомирській області розпочав роботу Центр управління поліції, який у цілодобовому режимі по багатоканальних лініях зв’язку прийматиме дзвінки громадян та забезпечуватиме оперативне реагування на них.
«Служба 102» – це ще один практичний крок у становленні якісно нової функції поліції – сервісної. У сучасному та відповідно обладнаному офісі оператори лінії «102» відсьогодні отримують заяви та повідомлення про правопорушення, здійснюють їх електронну реєстрацію та передають черговим інспекторам, які й спрямовують патрульні наряди та слідчо-оперативні групи на місця подій.
Нині у Центрі працюють 7 автоматизованих телефонних ліній, які можуть одночасно приймати дзвінки на номер «102». Відтак повідомлення громадяни про можливі злочини, підозрілих осіб, виявлення невідомих предметів приймаються максимально оперативно.
Також обладнано комп’ютеризоване робоче місце, на монітор якого виведено відео з камер зовнішнього спостереження, встановлених у публічних місцях обласного центру.
Оператор у режимі реального часу відслідковує події на вулицях міста з 25 об’єктів, що дозволяє у разі потреби зекономити час реагування на події та правопорушення. Тобто ще до надходження повідомлення від очевидців поліція уже направлятиметься на місце.
Також працівники Центру надають населенню сервісні послуги: інформують про номери телефонів екстрених служб, організацій, підприємств, допомагають зорієнтуватися та радять, як дістатися до лікувальних закладів, державних установ тощо.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.