У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО

У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО
Сучасний сервісний центр ПАТ «Житомиробленерго» з 21 вересня вже працює у Житомирі по вул. Перемоги, 10.

За словами губернатора Сергія Рижука, компанія «Житомиробленерго» за кілька місяців на площі близько 1 тис.кв.м. проведено масштабні ремонтні роботи. Тепер тут споживачі комунальних послуг мають можливість отримати кваліфіковану консультацію щодо послуг електро-, водо-, тепло- та газопостачання, розрахуватися за отримані послуги.

Сервісний центр ПАТ «Житомиробленерго» створений з метою покращення якості обслуговування споживачів, - кажуть у компанії.

Він займає 2 поверхи корпусу колишнього заводу «Електровимірювач». Кожен споживач комунальних послуг тепер тут зможе отримати консультацію щодо послуг з електропостачання, водопостачання та водовідведення, теплопостачання, газопостачання та, за бажанням, розрахуватися за отримані послуги.

Портал ZThata нагадує, що перший поверх ще кілька місяців тому впродовж декількох років займав магазин всеукраїнської торгівельної мережі «Фокстрот».

Довідково: ПАТ «Житомиробленерго» засноване 15.07.1995 р. Компанія обслуговує 36 тис.км ліній електропередачі напругою 0,4-110 кВт. Площа постачання електроенергії – 29,827 тис.кв.км. Кількість споживачів – 585805 абонентів.

У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО


У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО


У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО


У Житомирі відкрито «єдине вікно» для прийому усіх комунальних платежів. ФОТО

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.