Міністр інфраструктури пообіцяв народу «повноцінний ремонт» дороги Житомир-Бердичів

Міністр інфраструктури пообіцяв народу «повноцінний ремонт» дороги Житомир-Бердичів
У Міністерстві інфраструктури України обіцяють повністю відновити покриття траси Житомир-Бердичів, яку зараз через її стан називають однією з найгірших в Україні.
Про це повідомили в прес-службі Міністерства інфраструктури.

Укравтодор для ліквідації ям максимально задіяв свої виробничі потужності і вже усунені вибоїни на більшості доріг. Однак на окремих дорогах загального користування дорожники будуть проводити повне відновлення покриття.
Про це сьогодні під час «Години запитань до Уряду» у Верховній Раді розповів міністр інфраструктури України Володимир Козак.

На повністю зруйнованих через складні погодні умови, перевантаженості вагового транспорту та наднормативних термінів експлуатації дорогах, дорожники виконують повноцінне відновлення покриття.
- На жаль, на значній протяжності дороги зруйновані вщент і ямковий ремонт не допомагає. Тому на окремих ділянках доріг Житомир-Бердичів, Дніпропетровськ-Решетилівка, Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка та інших ми вже приступили до робіт з відновлення покриття, - повідомив Володимир Козак.

Щодня над ліквідацією ям працює до 1000 ремонтних бригад, 90 асфальтобетонних заводів і близько 12 тисяч працівників дорожньої галузі.

- Це дозволило ліквідувати ямковість на 49,1 тис. км протяжності доріг загального користування або на 4,2 млн кв. метрів покриття, і на дорогах державного значення ця робота наближається до завершення, - повідомив Володимир Козак.

- Не буду говорити, що наступної весни проблем з дорогами не буде. Але запевняю: ті роботи, які ведуться з модернізації, з капітального ремонту, з будівництва будуть виконані дуже якісно. Тому ці дороги будуть служити нашому народу не один рік, - пообіцяв Козак.

Серед причин інтенсивного утворення ям у Міністерстві інфраструктури називають такі: тривала зима зі значними опадами і майже щоденними переходами температури з плюсовою на мінусову; недотримання міжремонтних термінів, пов'язаних з недофінансуванням дорожньої галузі протягом десятиліть; значна частина доріг була побудована в 60-70 роки під навантаження вдвічі менше сучасних, і з використанням смол і некондиційних матеріалів.

Як повідомлялося раніше - з квітня на трасі Житомир-Бердичів дорожніми службами було розпочато ямковий ремонт, який водії назвали марним.

Довідка Міністерства інфраструктури:
Мережа автомобільних доріг загального користування України налічує 169,6 тис. км: 52,0 тис. км доріг державного значення; 117,6 тис. км доріг - місцевого. З початку року загальний обсяг уражених вибоїнами доріг загального користування склав 64,8 тис. км (39%) або 5,2 млн кв.м в тому числі: доріг державного значення 25,5 тис.км площею 303 тис кв. м, місцевого значення 39,2 тис. км площею 2,2 млн. кв.м. У порівнянні з минулим роком площа ям збільшилася майже вдвічі - з 2,7 млн ​​кв.м до 5,2 млн кв.м (192%) і процеси утворення ям не припиняються.

Починаючи, з 2010 року було побудовано, реконструйовано та відремонтовано 4,6 тис. км доріг: в 2008 році - 328 км; в 2009 році - 92 км; в 2010 році-973 км; 2011 році - 2007 км; 2012 році - 1601 км. В даний час ці ділянки доріг знаходяться в належному стані, - стверджують у Міністерстві інфраструктури.

Источник: Журнал Житомира

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.