Комплекси нового покоління - найкраща можливість для відкриття магазину. Завдяки комплексним інвестиціям в інтер'єр, розважальну зону та інфраструктуру, нові торгово-розважальні центри привернуть велику кількість покупців, значно знизивши рівень відвідуваності в більш старих комплексах, розповіла директор компанії UTG Євгенія Локтіонова.
« Підбираючи торговий центр для відкриття магазину, слід враховувати, насамперед, ризики та перспективи кожного комплексу. Сьогодні ви можете орендувати площу в одному зі старих торгових центрів за досить низькою орендною ставкою і з готовим ремонтом. Але що буде через рік, коли відкриються нові МегаМол, куди вкладені величезні інвестиції? Слабкі торгові центри не зможуть витримати конкуренції і втратять більшу частину покупців. Відкривати зараз магазин в потенційно порожньому торговому центрі - непродуманий крок, - підкреслила Євгенія Локтіонова.
У 2014 році в Києві заявлено відкриття 6 торгово-розважальних центрів, сумарною орендованою площею близько 500 тис. кв. м.