Власникам нерухомості варто перевірити правильність нарахованої суми податку, повідомляють в Головному управлінні Міндоходів у Житомирській області.
Для того, щоб перевірити правильність нарахованої суми податку на нерухомість, громадянам – власникам об’єктів нерухомості треба відвідати податкову інспекцію за місцем реєстрації та провести звірку даних про таке майно.
Згідно з нормами закону, не пізніше 1 липня 2013 року власники нерухомості отримають повідомлення про нараховану суму податку на нерухоме майно. Протягом наступних шістдесяти днів, у випадку незгоди з нарахованою сумою, громадянин може звернутися у податкову з проханням зробити перерахунок.
У повідомленні також будуть вказані платіжні реквізити, на які потрібно перераховувати кошти. Здійснити платіж можна у будь-якому відділенні банку чи пошти, а мешканці сільської місцевості зможуть сплачувати податок через каси сільських рад.
«Наголошуємо, що вже зараз громадяни можуть звернутися у податкову для визначення житла, на яке застосовуватиметься пільга. Згідно із законом, квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує 120 м кв. та 250 м кв. відповідно, не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості. Тому власники кількох квартир або будинків можуть звернутися до податкових інспекцій для нарахування пільги на той об’єкт, який вважають за доцільне», - інформують у Головному управлінні Міндоходів у Житомирській області.
Для довідки: з 1 січня 2013 року набула чинності норма Податкового кодексу, згідно з якою житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб (у тому числі і нерезидентів), обкладається податком. Оподатковуються будівлі, які відносяться до житлового фонду, а саме – житлові будинки, прибудови до них, житлові будинки садибного типу, квартири, котеджі та кімнати у багатосімейних квартирах.