Столична влада хоче налаштувати дорожніх розв'язок на 10 млрд грн

Столична влада хоче налаштувати дорожніх розв'язок на 10 млрд грн
У найближчі п'ять років у столиці України мають з'явитися майже два десятки об'єктів транспортної інфраструктури. Серед них - Подільський міст, багаторівневі розв'язки на Голосіївській, Ленінградській площах, на Шулявці, Лук'янівці. До 2018 року хочуть також побудувати тунель під Ботанічним садом НАН України від Наддніпрянського шосе до вулиці Саперно-Слобідської, а також реконструювати міст Патона.

Стратегія розвитку Києва до 2025 року передбачає збільшення площі доріг у столиці втричі. Але на всі ці проекти, не враховуючи будівництво метро на Троєщину, необхідно більше 10 млрд грн.

Експерти переконані, що відразу всі проекти влада не потягне. До того ж це загрожує перетворенням міста в одне велике будівництво, що ускладнить транспортне сполучення у багатьох районах. Тому краще зосередитися на кількох проектах або на одному дорогому - будівництві метро на Троєщину.
Один з наймасштабніших проектів - реконструкція транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги і вулиці Гетьмана. Зараз пропускна здатність аварійного Шулявського шляхопроводу становить 13-14 тис. авто на годину, після реконструкції очікується 18,4-22,8 тис. авто. Пріоритетним є знос кута фасаду цеху № 5 заводу « Більшовик», що виходить на проспект Перемоги. Завершити роботи планується до 2017 року. Орієнтовна вартість - 400 млн грн.

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід також планується добудувати за три роки. З'їзд з мосту на Набережно-Хрещатицьку існує ( правобережний підхід ). Необхідно побудувати і лівобережний заїзд з Верхнього Валу. Вартість тільки цього першого етапу, куди також входить підйом арки над Дніпром, - близько 1 млрд грн. А далі потрібно ще добудувати міст через затоку Десенка, що може бути зроблено в одному з двох варіантів: через озеро Райдужне на бульвар Перова або по набережній до вулиці Бальзака.

Будівництво розв'язки на Голосіївській площі заплановано на 2015 рік, вартість - 250 млн грн. Попередньо потрібно провести реконструкцію проспекту 40 -річчя Жовтня, для чого буде потрібно « відрізати » частину парку, заявив головний інженер « Київдормостпроекту » Рашид Халілов. У перспективі ж проспект хочуть розширити до 6 смуг і побудувати естакаду навпроти входу на ВДНГ. Крім того , передбачається зробити відгалуження в підземному переході від метро Виставковий центр у бік озера.

На Лук'янівці планується побудувати два тунелі під вулицею Артема довжиною в 151 м і 613,5 м (від Глибочицька проїзду до перетину вулиць Кравченко та Дмитрівської, а також з вулиці Чорновола на Подільсько-Воскресенський міст ). Заплановано розширення вулиць Коперника і Бердичівської, перенесення трамвайних колій з вулиці Дмитрівської на вісь вулиць Коперника - Бердичівська, розширення проїжджої частини вулиці Мельникова до п'яти смуг, будівництво нових підземних переходів. Проект планується почати реалізовувати в цьому році.

Також намічено будівництво другого виходу станції метро Лук'янівська навпроти кінотеатру «Київська Русь». Його спорудження буде здійснюватися одночасно з будівництвом станції Глибочицька Подільсько-Вигурівської лінії. У цей готовий вкладатися приватний інвестор, який будує ТРЦ на території колишнього Лук'янівського трамвайного депо.

Источник: Buildung UA

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.