МТС підготувала мережу до приходу Діда Мороза

Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» оголошує про завершення підготовки своєї мережі до зростання навантаження в новорічні й різдвяні свята.

Оператор проводить комплекс заходів з оптимізації мережі, які дозволять абонентам привітати один одного в Новорічну ніч. Традиційно Новорічна ніч - ключовий тест для оператора зв'язку, адже з успіхом витримати новорічну лавину дзвінків та повідомлень може тільки ідеально налагоджена мережа, розрахована на різке збільшення навантажень.

За прогнозами фахівців МТС, цього року в пік новорічних поздоровлень, який традиційно припадає на ніч з 31 грудня на 1 січня, очікується п'ятиразове збільшення кількості викликів по Україні, а за кордон - втричі. Абоненти будуть надсилати в 10 разів більше SMS, в сім разів - MMS-повідомлень, у порівнянні з середньодобовою кількістю повідомлень.

Щоб у новорічні та різдвяні свята абоненти МТС встигли привітати всіх своїх близьких, компанія завчасно готує мережеве та допоміжне обладнання, а також програмне забезпечення, що підтримує роботу мережі.

Збільшити стабільність роботи мережі в умовах підвищеного трафіку також дозволять тимчасові обмеження. Так, з 24 грудня до 2 січня, й з 6 до 8 січня 2011 р. компанія вводить заборону на проведення робіт з розширення, модернізації та зміни конфігурації мережі й інформаційних систем. Крім того, у Новорічну ніч і на Різдво буде припинена розсилка інформаційних SMS-повідомлень.

Для того, що б у разі виникнення нестандартних ситуацій на мережі дії співробітників технічної дирекції були злагодженими й оперативними, у компанії розроблений план робіт в умовах підвищеного навантаження, організована додаткова технічна підтримка зі сторони постачальників обладнання. Крім цього, нещодавно компанія придбала 25 позашляховиків. Ці автомобілі призначені для обслуговування обладнання, а оскільки мережа МТС забезпечує покриття 98% території України, багато базових станції є у важкодоступних місцях, наприклад, у Карпатах та Кримських горах. Компанія цілодобово стежить за станом базових станцій, щоб оперативно реагувати на різні ситуації, наприклад, стихійні лиха. Під час снігопадів, буревіїв та інших «сюрпризів», коли є загроза виходу з ладу обладнання, інженери повинні в лічені години, незалежно від часу доби, дістатися до об'єкта, виправити проблему й забезпечити роботу мережі.

МТС вже багато років демонструє безвідмовність роботи своєї мережі під час росту новорічного трафіку.
Нагадаємо, що з 31 грудня 2010 до 1 січня 2011 року, абоненти «МТС Україна» відправили 106 млн. SMS, що на третину (29%) перевищило показник попередньої новорічної ночі. За ці ж дві доби у мережі МТС було здійснено близько 449 000 000 голосових викликів. Це на 5,4% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. При цьому число успішно встановлених з'єднань в новорічну ніч склало 98,67%, що повністю відповідає міжнародним стандартам якості мобільного зв'язку.

Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.