На Житомирщині за рік до управління праці звернулося 3196 громадян

Протягом 2011 року до головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації звернулося 3196 громадянВпродовж 2011 року до головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації надійшло поштою та отримано на особистому прийомі 2709 звернень громадян, що на 5,5% (159) менше у порівнянні з 2010 роком, серед них письмових – 2226, що на 8,4% (205) менше у порівнянні з 2010 роком. Зокрема, через органи влади вищого рівня надійшло 1837 звернень громадян, а саме: з облдержадміністрації – 1018 звернень, з Міністерства соціальної політики – 227, від депутатів обласної ради – 111, від народних депутатів України – 12. З урахуванням 52 колективних звернень до головного управління звернулося 3196 громадян, які порушили 2445 питань.Загальна кількість порушених питань у письмових зверненнях громадян становить: 483 (19,8%) - щодо надання всіх видів соціальної державної допомоги, 456 (18,7%) - з питань соціального захисту та надання статусу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 228 (9,3%) - щодо надання пільг ветеранам війни та іншим категоріям громадян, 185 (7,6%) - забезпечення інвалідів спецавтотранспортом, 155 (6,3%) - щодо призначення та виплати житлових субсидій, 117 (4,9%) - надання матеріальної допомоги, 115 (4,7%) - з питань забезпечення населення санаторно-курортними путівками, 10 (4,5%) - забезпечення інвалідними колясками та протезно-ортопедичними виробами, 106 ( 4,3%) - з питань оплати праці, погашення заборгованості із виплати заробітної плати, соціально-трудових відносин, 94 (3,8% ) - з питань пенсійного забезпечення, 93 (3,8%) - щодо виплати заборгованості разової грошової допомоги до 5 травня, 53 (2,2%) - з питань соціального обслуговування населення та надання гуманітарної допомоги, 42 (1,7%) - з питань функціонування інтернатних установ, 34 (1,4%) - щодо встановлення соціального статусу, 174 (7,1%) - питання забезпечення житлом та інші, які виходять за межі компетенції управління.Серед 3196 громадян, що звернулися до головного управління, зазначили свій соціальний статус: громадяни, які постраждали від аварії на ЧАЕС - 582 (з яких 112 - ліквідатори аварії на ЧАЕС); інваліди різних груп захворювань – 373; пенсіонери – 344; багатодітні сім’ї та одинокі матері – 212; ветерани війни – 204 (з яких 167 інвалідів війни); особи, які мають статус «Дитина війни» – 93; ветерани праці – 24.Начальником головного управління під особистий контроль взято розгляд звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» (14) та інвалідів війни (167). Зазначені категорії в основному порушували питання щодо виплати разової допомоги та забезпечення пільговим автотранспортом.Значна увага приділяється розгляду звернень громадян, які надійшли повторно (13). Їх кількість на 18,8% зменшилась порівняно з 2010 роком. Основною причиною їх надходження є відсутність законних підстав для позитивного вирішення поставлених питань або вирішення яких можливе лише у судовому порядку.Протягом звітного періоду до головного управління надійшло 12 звернень від народних депутатів України щодо звернень громадян: Рудченка М.М. (5), Сушкевича В.М. (3), Лук’янчука Р.В. (1), Ковальова Ю.В.(1), Сухого Я.В.(1), Зарубінського О.О.(1). Також, надійшло 54 звернення від головного редактора газети «Эхо», депутата обласної ради Яцкевича В.М. щодо звернень громадян, відповіді на які розміщуються на сторінках газети. Серед запитань переважали виплати різних видів державної соціальної допомоги, надання пільг різним категоріям населення, забезпечення спецавтотранспортом, технічно-реабілітаційними засобами та санаторно-курортним лікуванням пільгових категорій населення.Крім того, надійшло 13 листів від представників засобів масової інформації, що на 62,5% (5) більше, ніж за відповідний період минулого року: від редакцій газети «Житомирщина» (7), «Сільські вісті» (5), «Праця і зарплата» (1). Всі звернення, що надійшли протягом 2011 року, розглянуто в терміни, передбачені чинним законодавством.Найбільше звернень громадян до головного управління впродовж 2011 року надійшло: з м. Житомира (412), Овруцького району (232) та м. Коростеня (187). Найбільше звернень в розрахунку на 10 тис. населення надійшло з Народицького (80), Овруцького (39) районів та м. Коростеня (29).З метою зняття соціальної напруги серед населення області постійно проводиться роз’яснювальна робота з актуальних питань праці та соціального захисту населення. Щоквартально наказом по головному управлінню затверджуються графіки участі начальника та заступників начальника головного управління у прямій телефонній лінії («гаряча лінія»), проведення особистих та виїзних прийомів громадян та Днів головного управління. Так, протягом звітного періоду, відбулося 12 прямих телефонних ліній за участю керівництва головного управління, 225 особистих прийомів, на яких прийнято 376 громадян, та 22 виїзних прийоми, на яких прийнято 107 громадян у районах та містах області, проведено Дні головного управління в Новоборівському психоневрологічному інтернаті та в Пугачівському дитячому будинку-інтернаті. Крім того, щоденно працюють 6 «гарячих» телефонних ліній з актуальних питань діяльності головного управління, номери яких розміщено в друкованих засобах масової інформації та на веб-сайті головного управління.Щоквартально здійснюється моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах та надається методична та практична допомога у проведенні цієї роботи. Для зменшення соціальної напруги серед населення області постійно ведеться роз’яснювальна робота з питань праці та соціального захисту населення в обласних друкованих засобах масової інформації (192), в районних газетах (387), по радіо та телебаченню (114). Систематично надаються роз’яснення за напрямками роботи на веб – сайті головного управління, окрема інформація розміщується на сайті облдержадміністрації. Крім того, працює відкрита на сайті головного управління «Інтернет-приймальня», де кожен громадянин має можливість звернутись та отримати оперативне роз’яснення з наболілих питань. За час функціонування до «Інтернет-приймальні» звернулися та отримали роз’яснення 17 громадян.За інформацією головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

Джерело статті: ZHitomirNews

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.