Як вберегтися від карткових шахраїв?

Як вберегтися від карткових шахраїв?
Як зрозуміти, що дзвінок від шахрая і як не стати жертвою злочинної атаки?
Правило 1. ПриватБанк ніколи не телефонує своїм клієнтам із проханням повідомити персональні дані, номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код чи CVV2-код, пароль у Приват24, а також SMS-паролі.
Службі безпеки ПриватБанку терміново треба ПІН-код клієнта, щоб вберегти його гроші від шахраїв, спеціаліст iз обслуговування клієнтів ПриватБанку просить назвати дівоче прізвище матері для зарахування бонусів - не вірте! Це атаки самих шахраїв. Назвавши персональні дані, клієнт власноруч дає доступ шахраям до своїх коштів. При кожному дзвінку, який є підозрілим, краще відразу самому перетелефонувати в банк на номер 3700 (всі дзвінки на цей номер безкоштовні для користувачів).
Правило 2. Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти скористатися пластиковою карткою.
Люди похилого віку часто просять перехожих допомогти зняти готівку з картки, при цьому біля банкомату називають незнайомцям свій пароль. Для безпеки своїх коштів краще попросити рідних про допомогу або ж звернутись у відділення банку, де спеціалісти проведуть навчання і клієнт матиме змогу самостійно виконувати операцію.
Правило 3. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особистих даних.
Клієнт продає чи щось купує в Інтернеті. Його просять назвати термін дії картки чи для завершення операції підійти до банкомату і виконати певні дії. Не робіть цього! Т
Правило 4. Уважно огляньте банкомат перед використанням.
У всьому світі дуже популярною залишається стара схема, коли шахраям допомагає банкомат. А точніше, установлений туди скімер – пристрій, що зчитує дані з магнітної смуги картки.
Правило 5. Користуйтесь лише офіційним входом в електронний банк.
Щоб не стати жертвами шахраїв, ніколи не заходьте на сайт банку за посиланнями з електронних листів або SMS. Якщо ж випадково потрапили на такий сайт, не вводьте жодних даних. Перевіряйте назву посилання. Посилання має обов’язково починатися на https та мати назву: privatbank.ua, pb.ua або privat24.ua.

Якщо клієнт уже постраждав від рук шахраїв, необхідно заблокувати картку і написати заяву в поліцію. Запам’ятайте - якщо клієнт втратив гроші по своїй вині, то повернути їх можна тільки за допомогою поліції у пошуку шахрая. За збереження і нерозголошення своїх персональних даних (номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код чи CVV2-код, пароль у Приват24, а також SMS-паролі) відповідальніс

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.