Антимонопольний комітет вимагає від крупних мереж супермаркетів знизити ціни на продукти

Антимонопольний комітет вимагає від крупних мереж супермаркетів знизити ціни на продукти
Антимонопольний комітет України почав боротися із зависокими цінами на продукти харчування у найбільших торговельних мережах. 13 компаніям, що мають супермаркети по всій Україні, розіслали обов'язкові щодо розгляду рекомендації, у яких вимагають знизити роздрібні ціни.

"У зв'язку зі стрімким зростанням попиту та одночасним підвищенням цін на продовольчі товари, зокрема на борошно пшеничне, цукор, крупу гречану, олію соняшникову, макаронні вироби, крупу вівсяну та сіль у період від 21 лютого до 28 лютого 2015 року, Антимонопольний комітет України розпочав дослідження діяльності найбільших торговельних мереж міст Києва, Львова, Дніпропетровська, Одеси та Харкова, постачальників у ці мережі та виробників продуктів харчування на предмет дотримання вимог законодавства про захист економічної конкуренції", - повідомляє прес-служба АМКУ.

В Антимонопольному комітеті наголошують, що "попередній аналіз отриманої від торговельних мереж інформації засвідчив, що окремі торговельні мережі в питанні ціноутворення на окремі продовольчі товари допустили зростання роздрібних цін випереджальними темпами: при підвищенні закупівельної ціни на крупу гречану на 16% роздрібні ціни збільшилися на 39%; при підвищенні закупівельної ціни на борошно пшеничне на 58% роздрібні ціни збільшилися на 70%; при майже незмінній закупівельній ціні на сіль кам'яну протягом лютого роздрібні ціни підвищилися на 13%. Тобто середня маржа між закупівельною та роздрібною ціною на окремі продовольчі товари у період підвищеного попиту населення зросла більш, ніж на 50%".

В АМКУ звинуватили найбільші супермаркети в тому, що ціни на продукти зросли по всій Україні.

"Враховуючи суттєвий вплив торговельних мереж на ціноутворення, саме їх поведінка й підштовхнула до подальшого зростання цін по всій Україні", - ідеться в повідомленні.

Водночас в Антимонопольному комітеті вважають, що нині "є підстави для зниження роздрібних цін на основні продовольчі товари до рівня, що існував до періоду підвищеного попиту на продовольчі товари. Наразі спостерігається тенденція до стабілізації офіційного курсу гривні до іноземних валют та зниження цін на паливно-мастильні матеріали". Водночас знизилися оптово-відпускні ціни на цукор, олію соняшникову, борошно пшеничне вищого ґатунку.

Рекомендації надіслали таким підприємствам: "ПАККО-холдинг", "Фоззі-Фуд", "Фуршет Центр", "Фудмаркет", "Білла Україна", "ЕКО", "АТБ-маркет", "Метро Кеш енд Керрі - Україна", "Ашан Україна Гіпермаркет", "Омега", "Таврія Плюс", "Таврія - В", "ТМ "Барвінок".

Про результати розгляду цих рекомендацій суб'єкти господарювання повинні повідомити АМКУ в 10-денний строк з дня їх отримання.

Источник: ТСН

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.