Потяг Hyundai так і залишивсь розкішшю для багатьох українців

Потяг Hyundai так і залишивсь розкішшю для багатьох українців
Поїзд “Хюндай”, що запустила Укрзалізниця залишається недоступним для багатьох пасажирів в Україні.

Проблеми з технікою, дорога вартість квитків та інформаційна війна проти запровадження швидкісного сполучення призвела до негативного ставлення в людей.

Подивимось, що обіцяли, а що насправді отримали пасажири:
З приємних бонусів були обіцяні кінофільми, напої, бутерброди і бездротовий доступ в Інтернет. З кінофільмами, судячи з усього, проблем не буде. З іншим складніше.

Безкоштовно дечим «поживитися» можна буде тільки в VIP-салонах першого класу, в яких, швидше за все, виходячи з вартості квитків будуть подорожувати переважно представники прибуткового (явно не малого) бізнесу, чиновники, за яких заплатить досить худий держбюджету, так звані мажори і просто багаті українці.

У другому класі все за принципом «вранці гроші – увечері стільці», тобто заплати і попивай чайок і каву відповідно за ціною від 6-8, і від 9-12 грн. за чашечку, що можна порівняти з ціною тих же напоїв у багатьох затишних львівських кафешках на центральних старовинних вуличках. Уже зараз можна впевнено припустити, що реалізація термосів в містах, які були ощасливлені курсуванням Hyundai, різко зросте.

Салатики також не дешеві – від мінімальних 17 грн. і вище. Порція пирога-тортика від 20 грн., Літр апельсинового соку від 20 грн. (При ціні в супермаркеті від 7 грн. За упаковку аналогічної ємності). Судячи з усього, торгова націнка значно перевищує 100%.

З «халявним» Інтернетом (швидше за все, він буде доступним лише в першому класі) також поки не склалося, що, в принципі, можна розцінювати як не цілком сумлінну рекламу, адже українців не попереджали про те, що доступ в Всесвітню павутину буде відкладено.

За даними «Укрзалізниці», час у дорозі експреса Київ-Харків має становити 3:00 30 хвилин, замість 8:00 для традиційного поїзда. Відстань Київ-Донецьк планувалося долати за 5:00 30 хвилин, замість 12:00, а Київ-Львів – за 4 години 30 хвилин замість 8:00.

Але й тут не склалося. Час у дорозі «корейської стріли» де-факто виявилося більше розрекламованого – перший поїзд Київ-Львів перебував у дорозі близько 5:00. Швидкісні переваги нових експресів як мінімум зблякли.

Крім того, вже були зафіксовані випадки зриву графіка, тобто запізнення корейських поїздів, які очевидно не справляються з нашим залізничним полотном.

Питання комфорту теж, м’яко кажучи, неоднозначне. Не варто забувати, що місця сидячі, а їхати треба все одно дуже довго (в порівнянні з європейськими стандартами), ну і місць у вагоні аж 80. При тому, що навіть за часів скромного радянського соціалізму поїздки в купейному вагоні разом з 36 супутниками або в плацкарті з 54-ма розкішшю не вважалися.

Источник: www.avianews.com.ua

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.