Утилізаційний збір не змусив українців купувати вітчизняні автомобілі

Утилізаційний збір не змусив українців купувати вітчизняні автомобілі
У липні 2013 року динаміка продажів автомобілів скоротилася на 15,5%, якщо порівнювати з аналогічним періодом минулого року.

Як пише ZN.UA, такі дані свідчать про те, що у другій чверті року падіння продовжилося. Видання припускає, що спецмита не дали очікуваного ефекту для вітчизняного виробника, тому що динаміка їх продажу падає.

Зокрема, з січня по лютий 2013 року динаміка продажів нових автомобілів, за даними "Укравтопрому", виявилася від'ємною - мінус 5%". Крім того, статистика за липень 2013 року продемонструвала, що продажі скоротилися на 15,5% в порівнянні з даними за липень 2012 року.

Висновки про відсутність вірного розрахунку економічного ефекту підтверджуються піврічною статистикою продажів автомобілів у розрізі марок.

Наприклад, для порівняння з результатами першого півріччя 2012 р. найгірші результати продажів продемонстрували Daewoo на 45,3% менше, Chevrolet на 48,2% менше, Skoda на 23,4% менше, Chery на 36,7% менше, ЗАЗ на 5,9% менше, Hyundai на 4,9% менше, тобто більшість марок, що випускаються компаніями, котрі лобіюють протекціоністські заходи.

"Наслідки введення спецмит не можна визнати результативними з точки зору цілей, які їх виправдовували", - зазначив директор аналітичної групи Da Vinci AG Анатолій Баронін.

Нагадаємо, 2 серпня президент Віктор Янукович підписав закон про податок на утилізацію автомобілів.

Источник: ТСН

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.