Євро-2012 дало потужний поштовх для впровадження прискореного руху поїздів в Україні

Євро-2012 дало потужний поштовх для впровадження прискореного руху поїздів в Україні
До Євро-2012, зокрема, для впровадження прискореного руху поїздів, проведені такі масштабні роботи, яких в історії Укрзалізниці ще не було. Про це заявив Генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України Володимир Козак.

- Ще ніколи раніше за один рік на залізничному транспорті не здійснювався такий великий обсяг робіт, як у 2011-му. На напрямках впровадження прискореного руху ми модернізували 330 км колії, закінчили електрифікацію дільниць Фастів – Житомир (протяжністю 101 км), Полтава – Кременчук – Бурти (95 км) і одночасно готували до електрифікації дільницю Полтава-Красноград-Лозова експлуатаційною довжиною 176 км, роботи на ній ми закінчимо навесні цього року. Для живлення контактної мережі за один рік збудовано аж п'ять тягових підстанцій. В ході електрифікації ми здійснили масштабне оновлення пристроїв залізничної автоматики та зв'язку – це системи управління рухом поїздів на станціях та перегонах, – зазначив Генеральний директор Укрзалізниці.

За його словами, ще чимало робіт залізничники виконають до травня поточного року. На напрямку Полтава – Красноград – Лозова триває повна заміна існуючих пристроїв залізничної автоматики та зв'язку. Замість застарілих систем запрацюють сучасні мікропроцесорні. Генеральний директор Укрзалізниці висловив вдячність вітчизняним підприємствам суміжних галузей, які вчасно готують матеріали та обладнання для забезпечення руху поїздів на електротязі.

- Для виготовлення стрілочних електроприводів, кабелю, контактного проводу, трансформаторів, модулів, іншого обладнання та матеріалів ми задіяли близько 40 суміжних вітчизняних підприємств. Навантаження на ці підприємства, з якими ми співпрацюємо, таке, як за усі шість років. Наприклад, Київський електротехнічний завод "Транссигнал", щоб виконати наше замовлення, працював у кілька змін, - зазначив Володимир Козак.

До травня залізничникам необхідно привести параметри 1800 км колії у відповідність до проектних швидкостей, здійснити виправку більше 800 стрілочних переводів, а на напрямку Львів-Здолбунів-Шепетівка-Київ-Полтава-Лозова-Слов'янськ-Донецьк модернізувати понад 27 км колії.

- Для впровадження швидкісного руху при виконанні робіт використовуються нові матеріали і технології, одночасно з електрифікацією дільниць повністю замінюється верхня будова колії, укладаються безстикові суцільні рейки довжиною від станції до станції, для більш комфортного і безпечного руху поїздів вперше на залізницях ми застосували новий метод зварювання стрілочних переводів – алюмінотермічний, - розповів Володимир Козак.

Також, за словами генерального директора Укрзалізниці, цього року буде закінчено будівництво сучасного високотехнологічного центру з обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів в межах Київського залізничного вузла на ст. Дарниця.

- Досвіду будівництва таких об'єктів в Україні немає, тому перш, ніж проектувати його, ми вивчали досвід Фінляндії, Росії, Кореї. Цього року центр для обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів буде здано в експлуатацію, – зазначив Володимир Козак.

Довідка

З початку 2012 року на підготовку залізничного транспорту України до перевезень, пов'язаних з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, спрямовано 75,3 млн. гривень. Ці заходи здійснюються відповідно до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України за № 357 14.04.2010 (Завдання 4. Будівництво, реконструкція і ремонт залізниць).

У 2012 році на напрямках впровадження швидкісного руху поїздів Львів – Здолбунів, Здолбунів – Шепетівка – Коростень – Київ, Київ – Полтава – Харків, Полтава - Красноград – Лозова, Лозова – Донецьк виконано робіт з модернізації та капітального ремонту пристроїв автоматики, телемеханіки і зв'язку на суму 4,5 млн. грн., робіт з модернізації пристроїв електропостачання – на суму 7,2 млн. грн. та будівельно-монтажних робіт – на суму 6,35 млн. грн.

Завершується електрифікація дільниці Полтава – Красноград – Лозова, протяжністю 176 км. Вже виконано робіт на суму понад 18 млн грн.

По заходу "Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві" виконано робіт на суму 52,1 млн. грн.

На реконструкцію існуючого вокзалу станції Донецьк у 2012 році освоєно 18,8 млн. грн.

По заходу "Будівництво сучасного високотехнологічного центру з обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів в межах Київського залізничного вузла" з початку року виконано робіт на суму 11,9 млн. грн.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.