Метро на Троєщину будуватимуть з залученням приватних інвестицій

Метро на Троєщину будуватимуть з залученням приватних інвестицій
Будівництво четвертої лінії метрополітену стане першим масштабним прикладом приватно-державного партнерства в Україні. Це буде перший інфраструктурний проект, який фінансуватиметься за кошти інвестора і позбавить місто необхідності позичати кошти, заявив заступник голови Київської міської держадміністрації Руслан Крамаренко.

Заступник голови зазначив, що таке партнерство в будівництві інфраструктури на сьогодні визнано в світі одним з найефективніших.

«Закон, який регулює такі відносини, прийнятий два роки тому, однак за цей час ніхто не міг реалізувати в країні масштабний проект за схемою приватно-державного партнерства. Адже це дуже кропітка робота, що вимагає детальних прорахунків і дуже чітких і прозорих взаємодій з інвестором. Ми ретельно працюємо над проектом будівництва метрополітену за рахунок інвестора - в лютому були оголошені конкурсні торги з визначення консультанта. Шість компаній подали свої пропозиції на право виступити фінансовим консультантом. У липні цього року відбулося розкриття тендерних пропозицій, переможцем визнано ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування». Зараз готується договір з консультантом і технічне завдання до нього », - розповів Крамаренко.

Таким чином, до кінця року компанія надасть на розгляд дві фінансові моделі будівництва та роботи нового метрополітену. Вони будуть перевірені фахівцями і представлені на розгляд громаді.

Нагадаємо, що КМДА і «Зовнішекономбанк» домовилися про фінансування четвертої гілки метрополітену на 12 млрд. грн.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.