У Києві з'явиться приватне метро

Лінія троєщинського метро стане першою приватною "підземкою" у Києві з власною ціною та правилами. Такий висновок можна зробити з розпорядження КМДА, яким остаточно було закріплено варіанти фінансування будівництва четвертої лінії столичного метрополітену - на Троєщину.

Згідно з документом будівництво буде вестися не за бюджетні кошти, а на умовах концесії. Тобто майбутній інвестор в обмін на фінансування будівництва лінії, отримає на 50 років право нею керувати. Механізм концесії передбачає повернення концесіонером своїх витрат і, більше того - вихід на певний рівень прибутку. Як саме структура, яка займеться прокладкою четвертої лінії метрополітену, буде повертати інвестиції, дозволяє припустити російський досвід.

Це або кошти від оплати проїзду (що, в тому числі, означає вартість поїздки, на порядок дорожче, ніж на старих лініях); або ж отримання права права не тільки на підземну частину, а й на надземну (непрофільні доходи від оренди та / або будівництва нерухомості на поверхні); або і те, і інше. Іншими словами, просп. Маяковського з часом "обросте" значною кількістю об'єктів комерційної нерухомості, які будуть в управлінні все того ж концесіонера.

Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.