Супровідна інформація до фінансових результатів МТС за Q4 та 2011 рік по Україні

У 2011 році «МТС Україна» продемонструвала зростання фінансових і операційних показників у порівнянні з минулим роком. Позитивна динаміка обумовлена:
• реалізацією незмінної з 2008 року ринкової стратегії МТС «народні ціни – преміальна якість» (у сприйнятті абонентів, МТС є оператором з найбільш оптимальним співвідношенням ціни і якості на ринку),
• зростанням популярності VAS-послуг серед абонентів «МТС Україна»,
• низкою технічних удосконалень мережі, які підвищили її пропускну здатність та якість існуючих сервісів. (Зокрема, у 2011 році МТС модернізувала транспортну систему GSM-мережі для підвищення ємності послуг передачі даних, а також завершила перший етап з переводу CDMA-мережі на інфраструктуру All-IP).

На результати також впливало зростання абонентської бази протягом усього року.

Фінансові показники:
• Дохід «МТС Україна» за 2011 рік склав 9,104 млрд. грн., при цьому компанія продемонструвала темпи зростання доходів у розмірі 7%, що перевищує темпи зростання 2010 року. Протягом двох років оператор показує стабільну позитивну динаміку в річному численні. У 4Q 2011 року у порівнянні з 4Q 2010 року дохід зріс на 8%.
• У порівнянні з попереднім роком завдяки збільшенню ефективності бізнесу і якості абонентської бази показник OIBDA виріс на 10% і склав 4,369 млрд. грн., маржа збільшилася відповідно на 1,5 п.п. і досягла 48%. У квартальному вирахуванні показники виручки і рентабельності слідують сезонній динаміці.
• Чистий прибуток МТС у 2011 році виріс на 53,1%, склавши 1,151 млрд. грн.

Операційні показники
• Абонентська база «МТС Україна» збільшувалася з кварталу на квартал і на кінець року досягла 19,51 млн. осіб, більше ніж на мільйон перевищивши показник 2010 року. У 4 кварталі 2011 року МТС продемонструвала найвище на ринку зростання абонентської бази +234 тис.
• Високий рівень споживання послуг, характерний для абонентів МТС, свідчить про їх високу лояльності до компанії. За рік показник MOU виріс на 8% і склав 580 хвилин.
• Показник ARPU стабільний протягом року, становить 39 грн., продемонструвавши 3% зростання за рік.
• Впродовж 2011 року спостерігалося зростання споживання додаткових послуг, частка виручки яких у загальних доходах продовжує збільшуватися. У 2011 році питома вага виручки від VAS становила 28,3% (порівняно з 24,5% у 2010 році). Одним із драйверів зростання є популярність тарифних планів з включеними пакетами VAS-послуг (напр. MAX Energy).

Серед ключових ініціатив 2011 року:
- запуск лінійки тарифів без плати за з'єднання «Супер МТС без ПЗЗ»;
- принципово нові пропозиції ULTRA і ULTRA VIP;
- тарифи для молодіжного сегменту «MAX Energy» і «MAX Energy Алло»;
- нові регіональні та бізнес-тарифи;
- запуск сервісу з переказу коштів між особовими рахунками абонентів «МТС Росія» і «МТС Україна»;
- запуск послуг «Мій новий номер», «Безлімітний інтернет з Opera Mini на місяць»;
- акція з наданням 3 місяців безкоштовного трафіку для користувачів BlackBerry;
- запуск безлімітного тарифного плану «МТС Коннект без обмежень»;
- розширення функціоналу LBS-сервісів, що дозволяють батькам визначати місцезнаходження дітей;
- продажу брендованих Android-смартфонів і планшетів МТС.

Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.