5 порад щодо зимового старту двигуна

5 порад щодо зимового старту двигуна
Часто двигун не заводиться через слабку напругу акумулятора, густе масло та замерзлий дизель. До вашої уваги поради, які допоможуть запускати двигун у морозну погоду.

Слідкуйте за технічним станом автомобіля.
Часто причиною зимових проблем може стати неочікуваний фактор. Наприклад, загустіле масло. Більшість водіїв вважає, що масло потрібно міняти лише після пройденого певного кілометражу (від 8 до 15 тис км, залежно від автомобіля). Навіть якщо ви наїздили лише 5 тис км за рік, масло все одно потрібно замінити. Машина може стояти в гаражі всю зиму і не виїжджати на дороги, а масло в двигуні, все одно втратить свої первинні властивості. Крім цього, причиною того, що автомобіль не заводиться, може стати конденсат у вихлопній трубі.

Особливо слідкуйте за дизелем.
Перед запуском двигуна потрібна кілька разів увімкнути запалювання, прогріваючи свічки, але не заводити мотор. Часто водії дизельних автомобілів потрапляли у неприємну ситуацію через замерзле дизельне пальне. Це можна виявити, якщо стартер та двигун трутяться, але ніяких випарів із вихлопної труби немає. Деякі водії радять полити гарячою водою форсунки, паливний фільтр, насос високого тиску, уникаючи попадання на стартер і генератор, і знову спробувати завести. Найкраще проводити профілактику, заправляти зимове паливо, а якщо є нагода - встановити обігрівач паливного фільтра.


Прогрійте акумулятор.
Перед запуском двигуна потрібно увімкнути на кілька секунд дальнє світло фар. Це розбудить акумулятор і стартер швидше розкрутить силову установку. Якщо ж стартер не одразу зачепить, його потрібно крутити не більше 10 секунд з перервами не менше хвилини. Дизельні двигуни краще заводити з однієї спроби і крутити стартер, поки не заведеться. Важливо не дуже довго крутити, щоб остаточно не вбити акумулятор.

Залишайте авто передом до виїзду.
Якщо все ж акумулятор сів, тоді потрібно буде підкурити від іншого авто. Якщо заряду акумулятора, потрібно дротами під'єднатися до іншої машина, але вона повинна бути заведеною. Іноді потрібно зачекати 10 хвилин, а потім заводити всій автомобіль. Взимку завести зі штовханця автомобіль набагато важче, оскільки дорога слизька і зчеплення з дорогою дуже мале.

Витискайте зчеплення на механіці та грійте автомат.
Якщо машина з механічною коробкою передач, то краще заводити її з витисненою педаллю зчеплення. Колінвал крутитиметься, а шестерні коробки передач не навантажуватимуть його. Це зменшить навантаження й на стартер. На машині з автоматичною КПП потрібно плавно починати рух і проїхати кілька кілометрів на швидкості до 40 км/год. Також не слід одразу вмикати опалення салону. Нехай спочатку прогріється двигун.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.