ЯК НАВЕСТИ ЛАД НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ЗА 5 ХВИЛИН

ЯК НАВЕСТИ ЛАД НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ЗА 5 ХВИЛИН
Для багатьох людей зберігати порядок на робочому місці – непросте заняття. У робочому столі ми можемо роками зберігати речі, які ніколи і не були нам потрібні. Всі ми знаємо – коли наш стіл завалений купами паперів, журналів, книг, листів, ручками, маркерами та іншим офісним приладдям, найбільше він стає схожий на звалище.
Вчені повели дослідження, в ході якого з’ясувалося, що 90% опитаних відчували загальний негативний вплив безладу на робочому столі. 77% відзначили, що через завали на столі знизилася їх продуктивність.
Безлад навколо нас заважає сфокусуватися кожен раз, коли ми дивимося на нього. Це може призвести до розумового ступору, який викликає такий же по силі стрес, що і надмірний обсяг роботи.
Отже, як навести порядок на робочому місці, не забираючи багато часу від основної діяльності? І як зберегти порядок в майбутньому?
👉КРОК 1

Візьміть предмет зі столу і відповідайте на питання: Він приносить мені радість?

👉КРОК 2

Якщо відповідь «ТАК» – залишаємо предмет.

Бо навіть у найважчі дні ці предмети змусять вас посміхнутися і подумати про хороше.

👉КРОК 3

Якщо відповідь «НІ» – позбавляємося від предмета.ЯК НАВЕСТИ ЛАД НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ЗА 5 ХВИЛИН

Перш ніж позбутися непотрібного предмета, скажіть йому «Спасибі».

Звучить шалено?

З деякими речами нам важко розлучатися. Віддати / викинути річ через подяку – усвідомлене рішення, яке легше прийняти.

Прикладом такої речі може бути зарядний пристрій для телефону, яких у вас 2. Один ви купили, інший вам подарували. Замість того, щоб довгі місяці зберігати йоло в столі, віддайте одне колезі, котрий регулярно просить у вас зарядку.

👉КРОК 4

Повторюйте операцію з кроками 1-3 з кожним предметом на столі.

Моніторимо кожен предмет на столі, в столі, на полицях, поки не залишаться лише предмети, які дарують радість. Звичайно, пропускаємо комп’ютер, монітор, мишу, клавіатуру, телефон і все, що необхідно для роботи. Всі ці речі повинні залишитися.

👉КРОК 5

Протираємо стіл.

А ви знали, що в середньому на робочому столі (і вдома теж) в 400 !!! разів більше бактерій, ніж в туалеті?

Так що беремо в руки чистячий засіб і миємо стіл. Наприкінці проведемо насухо паперовою серветкою.

👉КРОК 6
ЯК НАВЕСТИ ЛАД НА РОБОЧОМУ СТОЛІ ЗА 5 ХВИЛИН
Знаходимо місце для зберігання всіх речей, що приносять радість.

Наприклад, зробіть в одному з висувних ящиків маленькі відділення, щоб зберігати в них скріпки, кнопки, стікери та інші дрібниці.

Щоб зберегти робоче місце в порядку назавжди:

Коли берете предмет, то завжди повертайте його на місце.

Зрештою регулярна повторювана дія переросте у звичку і ви перестанете про це думати. Існує думка, що звичка формується за 21 день, якщо регулярно повторювати дію. Невеликий термін, погодьтеся?

І все! Ваш стіл чистий. Організований. Назавжди. Нічого не відволікає від виконання постійно зростаючого списку справ.
Чистий стіл допомагає зосередитися на дійсно важливих речах.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.