Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні

Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні
24 жовтня 2008 року, в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» - на місці, відведеному та підготовленому для будівництва терміналу «D», відбуласяурочиста церемонія закладання першої цеглини нового термінального комплексу «D».

Тоді турецька компанія “Догуш Іншаат” зобов’язувалася побудувати термінал за 26, а не 29 місяців, що на три місяці раніше попередньо встановленого терміну, - тобто, до грудня 2010 року. “Ми реалізовуватимемо найбільш престижний проект в Україні, тому готові піти назустріч і здати термінал в експлуатацію раніше: не за 29, а за 26 місяців», - сказав Генеральний директор «Догуш Іншаат» Гонул Талу.

У 2008 році вартість контракту на будівництво терміналу “D” в аеропорту “Бориспіль” складала 377 млн. дол.: 167 млн. дол. Японської кредитної лінії та 210 млн. дол. власних коштів ДП МА “Бориспіль”.

Згодом Микола Азаров заявляв, що будівництво терміналу "D" державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" завершать 20 грудня 2011 року.

- Ми сьогодні оглянули будівництво терміналу "D", провели виробничу нараду, за результатами якої у нас з'явилися впевненість, що 20 грудня термінал буде готовий до проведення пуско-налаштувальних робіт з тим, щоб 25 березня вилетів перший рейс", - сказав Микола Азаров у жовтні 2011.

Прем'єр спрогнозував, що у 100-відсотковому режимі термінал запрацює до Євро-2012. Він також уточнив, що після 25 березня розпочнеться процес переведення авіакомпаній у термінал "D".

Як поінформував Віце-прем'єр-міністр - Міністр інфраструктури Борис Колесніков, термінал "D" буде найбільшим в Україні - він розташований на площі 107 тис. кв. м. Одночасно в ньому може проводитись реєстрація на 90 рейсів і буде встановлено по 60 кабінок для митного та паспортного контролю.

Наразі ЗМІ повідовляють, що у аеропорту "Бориспіль" завершуються робот з будівництва найбільшого у країні терміналу D. Офіційне відкриття мало бути заплановане на наступний тиждень.

Довідково:

Проектом термінального комплексу передбачено будівництво пасажирського терміналу, перону для повітряних суден, автомобільних доріг, автомобільної естакади, стоянок для автотранспорту, резервуару-накопичувачу дощових стоків та інших виробничо-технологічних об’єктів. Новий пасажирський термінал передбачено як будівлю складної конфігурації з габаритними розмірами 122х643,8 м, де одночасно зможуть перебувати до 14 тис. чол.


ФОТО Мінтрансу, за 23 грудня 2011.
Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні


Фоторепортаж з будівництва терміналу «D» в аеропорту «Бориспіль» - погляд зовні

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.