Україна притримає введення утилізаційного збору з авто

Україна притримає введення утилізаційного збору з авто
Введення утилізаційного збору з автомобілів, заплановане на 1 вересня 2013 року, може бути відстрочено.

Причиною цього може стати доручення президента Віктора Януковича Кабміну щодо ухвалення нових змін до законодавства.

Таку думку висловив голова Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко, повідомляє Уніан.

"Збір дійсно вводиться з 1 вересня. Але за дорученням президента, яке визначено як невідкладне, Кабміну доручено зробити дві речі – прибрати коефіцієнти, які є в сьогоднішній редакції закону (про диференціацію збору залежно від об'єму двигуна, - ред.). Крім того, президент доручив виключити із закону моменти, які не відповідають вимогам СОТ. Зокрема, щодо екологічного збору з підприємств, які випускають автомобілі. Простою мовою – платити будуть усі", - сказав Назаренко.

У зв'язку з цим експерт припустив, що норми, визначені президентом, будуть розроблені в найкоротші терміни й прийняті на засіданні парламенту в перші ж дні нової сесії.

"Але буде дещо несправедливо, якщо хтось 1 вересня сплатить 30 тис. грн [збору], а потім швидко внесуть зміни, й треба буде платити лише 5 тис. грн. Тому, найімовірніше, якийсь час закон не працюватиме. А потім внесуть зміни, і закон запрацює", - сказав Назаренко, повідомивши, що прецеденти вже були.

Разом із тим, відповідаючи на запитання про те, як довго може продовжитися вимушений перехідний період – до ухвалення президентських змін, Назаренко підкреслив: "Як довго це продовжиться – сказати важко. На перших засіданнях Ради напевно будуть спроби проголосувати ці зміни, хоча я не виключаю спроб саботажу пропозицій президента. Проте такий саботаж поганий не лише щодо доручення президента, але й навіть підписання Угоди про асоціацію з ЄС, оскільки запропоновані зміни відповідають вимогам Євросоюзу".

Нагадаємо, 2 серпня президент Віктор Янукович підписав закон про утилізаційний податок, величина якого для конкретного авто розраховується з урахуванням базових ставок та коригуючих коефіцієнтів, прив'язаних до об'єму двигуна і залежно від того, нове авто або старе.

Источник: ТСН

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.