На місці полів і пустирів київських передмість виростають райони багатоповерхівок

На місці полів і пустирів київських передмість виростають райони багатоповерхівок
Низькі ціни, власна інфраструктура і близькість до мегаполісу призводить до того, що на місці колишніх полів і пустирів київських передмість виростають райони багатоповерхівок. Чотири роки тому на виїзді з Києва у напрямку міста-супутника Вишневого простягалося чисте поле, що належить сільраді Софіївської Борщагівки.

Так, сьогодні всього в 1 км від Кільцевої дороги виник цілий житловий масив з півтора десятків багатоповерхівок, навколо яких будується ще з десяток будівель. Коли це міні-місто буде готове, віно стане домівкою для більше 40 тис. мешканців. Майже стільки ж, наприклад, мешкає в райцентрі Городок в 11 км від столиці.

Своїм перетворенням колишній пустир зобов'язаний низькою ціною, яку виставляють місцеві забудовники. Близько $ 1 тис. за 1 кв. м - зовсім небагато за київськими мірками для району в десяти хвилинах їзди від найближчого метро. До того ж місцеві мешканці отримують зручну внутрішню інфраструктуру, що передбачає все необхідне, починаючи від магазинів і закінчуючи дитсадком і початковою школою.
Будівельний бум накрив не тільки Софіївську Борщагівку. Сьогодні активно забудовуються практично всі напрямки навколо Києва - житомирське, варшавське, вишгородське, бориспільський, броварський, одеське.

Уздовж однойменних трас виростають райони багатоповерхівок, виграшно відрізняються від столичних новобудов ціною, спрощеними процедурами кредитування і часом доступністю до метро і центральній частині Києва.

В цілому при бюджеті, порівнянному з вартістю столичної гостинки, сьогодні в передмістях можна знайти нову простору двокімнатну квартиру, каже Михайло Артюхов, керуючий директор агентства нерухомості ARPA Real Estate. При цьому гостинка - це некомфортне старе житло з погано працюючим ліфтом, неприємними запахами і не завжди хорошими сусідами, підкреслює експерт.

Головною перевагою міської гостинки може стати вдале розташування щодо транспортних розв'язок. Проте поїздка на маршрутці довжиною десять хвилин до окружної або 20-30 хвилин до гілки метро - приблизно так виглядає шлях на роботу для мешканців найбільш швидкозростаючих передмість Києва - це адекватне відстань, щоб якість життя зберігалась.

Сильною стороною подібних приміських кварталів, як правило, є розвинена власна інфраструктура.

Источник: Building

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.