Поради щодо вибору рієлтора

Поради щодо вибору рієлтора
Робота з нерухомістю завжди пов'язана з великими витратами часу і сил. Щоб орендувати квартиру або купити будинок, доводиться робити сотні дзвінків, призначати зустрічі з господарями, їздити по різних адресах. Здатив оренду або продати своє майно так само вельми не просто - розмістивши оголошення, можна на довгий час позбутися спокою. Вас будуть дошкуляти запитаннями потенційні покупці, турбувати посередники. Але ж є ще і юридичні формальності, які без допомоги професіонала вирішити практично неможливо. Щоб позбутися від усіх цих проблем, зберегти свої гроші і нерви можна скористатися послугами професійного ріелтора.

Критерії вибору.

Контакти ріелторських агентств і приватних маклерів є в будь-якій газеті з оголошеннями, на жовтих сторінках довідників і в інтернеті. Але не варто кидатися дзвонити по першому номеру, що попався. Від компетентності та досвіду ріелтора залежить багато, якщо не все! Роблячи вибір, враховуйте кілька простих пунктів:

Відгуки та рекомендації.

Проведіть невелике опитування серед родичів, знайомих і друзів - можливо, хтось із них вже користувався ріелторськими послугами і зможе порекомендувати хорошого фахівця, або ж застерегти від поганого. На ринку нерухомості часто трапляються афери, так що досвід і поради інших людей точно не будуть зайвими. Кожна поважаюча себе маклерська контора піклується про репутацію і дорожить думкою клієнтів. Але не занадто довіряйте доброзичливим відгуками в інтернеті, особливо якщо вони розміщені на особистому сайті ріелтора і не містять конкретних фактів і контактних даних.

Ліцензія ріелтора.

В оголошеннях і на промо-сайтах ріелторських агентств часто вказується номер ліцензії. Зверніть увагу на цифри - якщо вони входять в перші кілька сотень, значить, фірма працює на ринку давно, має великий досвід і хорошу клієнтську базу, користується довірою.

Якість рекламної компанії.

Чим більша ріелторська контора, тим успішніше йдуть у неї справи, тим більше помітну рекламу вона може собі дозволити. Яскраві оголошення на перших сторінках журналів і інтернет ресурсів протягом довгого часу - ознака стабільності та надійності фірми, а ось замітка в безкоштовних групах, на сумнівних сайтах і в безкоштовних каталогах може належати або новачкам, або і зовсім шахраям.

Місцезнаходження офісу.

Шукати компанію, офіс якої знаходиться у вашому районі, вигідно з двох причин. По-перше, не доведеться далеко їздити для зустрічей зі своїм ріелтором і оформлення документів, а по-друге, він буде краще орієнтуватися в ринковій ситуації саме на цій території, а значить, зможе запропонувати найоптимальніші варіанти. Швидше за все, фахівці в такій фірмі самі живуть неподалік, мають поблизу багато знайомих, знають ціни, можуть описати обстановку, інфраструктуру та інші нюанси.

Солідність, професіоналізм і перше враження.

Показником серйозності фірми є те, наскільки професійно вам відповідають на питання вже при першій телефонній розмові. Якщо нічого конкретного секретар або диспетчер не повідомляє, а замість цього настійно пропонуючи відвідати офіс, краще відразу ж відмовитися від подальшої співпраці.

Система Orphus
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.