Е-квиток швидко набуває популярності серед пасажирів залізничного транспорту

Е-квиток швидко набуває популярності - через мережу Інтернет пасажири залізничного транспорту придбали понад 885,4 тис.

Пасажири залізничного транспорту дедалі частіше користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через Інтернет. З початку впровадження послуги (2009 рік) в касах було викуплено 46 тис. 804 замовлення на 74 тис. 453 місця, що були зарезервовані за допомогою системи, а також оформлено та оплачено 570 тис. 718 замовлень на 810 тис. 964 місця за допомогою платіжних карток.

За повідомленням прес-служби Міністерства інфраструктури, відтак з початку впровадження послуги пасажири придбали 885,4 тис. квитків на відповідну кількість місць.

Залізничники продовжують удосконалювати та розширювати можливості створеної системи бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Інтернет. Для цього було здійснено розробку програмного забезпечення формування фінансової звітності, повернення платежів у міжнародному сполученні, розробку автоматизованих робочих місць (АРМів) ведення нормативно-довідкової інформації згідно з тарифом «Схід-Захід», забезпечення пасажирських перевезень в частині оформлення електронних проїзних документів та взаємодії з європейськими системами резервування місць.

Нагадаємо, систему «е-Квиток» розроблено та впроваджено в експлуатацію у 2009 році. Скориставшись послугою, можна зарезервувати місця у вагоні поїзду з подальшим викупом у залізничних касах або оформити проїзні документ из відкладеним друком (оплата проїзду здійснюється за допомогою платіжних карток).

Джерело статті: RuporZT

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гость, не могут оставлять комментарии в данной новости.